Eventy

Zobacz, co zrobiliśmy

Obrazek nr 1

Pomalujemy Twój świat

Jubileusze mają to do siebie, że muszą być wyjątkowe. W tym wypadku 18-lecie Dekoral połączone było z launchingiem marki Bondex. Wykorzystaliśmy najnowsze technologie, aby pokazać, w jaki sposób powstają farby. Film wyprodukowany na tę okazję miał swój finał na żywo. Występujący w nim aktor pojawił się na scenie podczas prezentacji nowych produktów. Zarówno konferencję, jak i wieczorną imprezę poprowadziła Katarzyna Pakosińska, która zarażała wszystkich uśmiechem, wesoły nastrój podtrzymał kabaret Nowaki, a do tańca porwał chór Sound’n’Grace. Trudnością mogła się wydawać konieczność przearanżowania sali z części konferencyjnej na część wieczorną, ale i z tego wyszliśmy obronną ręką. Bogata scenografia na czele z kilkumetrową balonową 18stką nadała całości odświętnego charakteru.

Klient: Bondex

Projekt: Launching marki BONDEX

Obrazek nr 1

Do wyboru, do koloru

Organizacja eventów idzie nam jak z nut. Zwłaszcza w miejscach takich jak Opera Wrocławska. Uczestników konkursu „Malarz roku”, pracowników firmy PPG i partnerów biznesowych, a więc liczną i dość prestiżową grupę trzeba było obsłużyć niemalże po królewsku. Aby podkreślić niecodzienny klimat, przygotowaliśmy zjawiskową oprawę multimedialną. Dla laureatów stworzyliśmy animacje nawiązujące do świata filmów i seriali, czyniąc z nich gwiazdy ekranu. Prawdziwą sensacją okazała się nagroda główna – samochód, który wyjechał spod sceny.

Klient: Dekoral

Projekt: Jubileuszowa Gala Malarza

Obrazek nr 1

Sięgnąć gwiazd

Dla naszych klientów pokonujemy wszelkie ograniczenia. W ten sposób wspólnie podbiliśmy nawet kosmos. Doskonałą okazją po temu był jubileusz firmy Heineken. W wynajętym na ten event Muzeum Lotnictwa goście mogli poczuć się jak w niebie. Sprawiliśmy, że gwiazdy były na wyciągnięcie ręki, a Heinekena od tego czasu podziwiać można także na firmamencie. Jak? Za sprawą certyfikowanej gwiazdy! Prawdziwy odlot nastąpił jednak dopiero, kiedy na scenę wkroczył XXANAXX.

Klient: Heineken

Projekt: Spotkanie noworoczne połączone z jubileuszem 5-lecia oddziału Heineken w Krakowie

Obrazek nr 1

Gorączka sobotniej nocy

Kto powiedział, że czasu nie da się cofnąć? Tym razem przenieśliśmy się z klientem w szalone lata 70. Dzięki temu goście (a było ich ponad 400!) na własnej skórze przekonali się, czym jest gorączka sobotniej nocy. Do zabawy najpierw zachęcił zespół taneczny, a następnie na parkiet porwała wszystkich grupa Stage Fever. Poprzeczkę ustawioną mieliśmy wysoko, bo to najbardziej wyczekiwane przez pracowników Teva wydarzenie. Po raz kolejny jednak daliśmy radę - zabawa w rytmie disco trwała do białego rana!

Klient: Teva Operations Poland sp. z o. o.

Projekt: Karnawał w kolorach Teva

Obrazek nr 1

Nie tylko od święta

Są takie momenty, kiedy warto na chwilę zwolnić. Można do nich zaliczyć chociażby Święta Bożego Narodzenia. Wigilijne spotkanie dla partnerów biznesowych Samsung połączyliśmy z kulinarną rywalizacją, a ponieważ nie mogło zabraknąć również prezentów - zorganizowaliśmy warsztaty, podczas których każdy własnoręcznie mógł wykonać stroik. Dopełnieniem spotkania były sprowadzone prosto z Wielkiej Brytanii Christmas Crackers, które przełamały wszystkie lody i sprawiły, że atmosfera tego dnia była naprawdę magiczna.

Klient: Samsung

Projekt: Wigilijne spotkanie w Cookstory

Obrazek nr 1

Witamy w wiosce Smerfów

„Hej, dzieci, jeśli chcecie, zobaczyć Smerfów las”... wcale nie musicie siadać przed telewizorami! Prawdziwą wioskę Smerfów stworzyliśmy w Olsztynie podczas zawodów siatkówki plażowej. Znalazło się w niej miejsce dla Osiłków, którzy przy refleksomierzach i energorowerach mogli popracować nad swoją tężyzną fizyczną, a także dla Pracusiów, którzy chcieli dowiedzieć się więcej na temat sprzętów Samsung. Małe Smerfusie z kolei pomagały ukryć się niebieskim stworkom przed Gargamelem, tworząc cień na podłodze interaktywnej lub przemierzały nieznane wody w VRowych kajakach. Zabrakło tylko miejsca dla Smerfa Marudy - ale może to i dobrze. Dzięki temu wszyscy byli w smerfnych nastrojach.

Klient: Samsung

Projekt: Strefa Samsung podczas MŚ w piłce plażowej

Obrazek nr 1

Od zera do bohatera

Wolontariat pracowniczy z roku na rok rośnie w siłę. Przekonaliśmy się o tym na własne oczy, kiedy po raz trzeci organizowaliśmy święto wolontariuszy Fundacji Orange. W tym celu stworzyliśmy projekt KV dla całej akcji oraz opartą na nim komunikację wewnętrzną. Galę wręczenia nagród poprowadził Radek Kotarski, który z tej okazji nagrał dla nas specjalny polimat. Oprawę multimedialną wzbogaciliśmy o specjalne animacje, które pozwoliły bohaterom zaistnieć na pierwszych stronach gazet. Tego dnia słodki smak pomagania poczuć mogli wszyscy za sprawą rozdawanych przez hostessy krówek. Poza obchodami w Warszawie, po całej Polsce rozesłaliśmy 400 pizz w zaprojektowanym opakowaniu. „Pomagamy na okrągło”, czyli wymyślone przez nas hasło, stanowiło doskonałe podsumowanie pracy wolontariuszy i idealnie pasowało do najpopularniejszej włoskiej potrawy.

Klient: Fundacja Orange

Projekt: Tydzień Wolontariatu

Obrazek nr 1

„Jest taki dzień, tylko jeden, raz do roku” - a więc wyjątkowy!

Właśnie dlatego nie mógł przejść bez echa. Podczas bożonarodzeniowego spotkania skierowanego do osobistości ze świata mediów i prowadzonego przez Huberta Urbańskiego, świąteczny aromat dosłownie unosił się w powietrzu. Wszystko to za sprawą dyfuzorów zapachowych, które sprezentowaliśmy gościom. Głównym punktem programu był quiz. Wyłonieni zwycięzcy, którzy udzielili najwięcej poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, otrzymali sprzęt Samsung. Ukoronowaniem tego wieczoru była muzyka na żywo - najpierw na scenie pojawiła się pełna energii Novika, a później publikę oczarował kameralny występ duetu złożonego z pianisty i śpiewaczki. Chyba nikt nie ma wątpliwości - wszystko przebiegło koncertowo!

Klient: Samsung

Projekt: Event dla mediów

Obrazek nr 1

Nie jesteśmy zieloni

Choć jeśli chodzi o organizację eventów, nie można o nas powiedzieć, że jesteśmy zieloni, to i trendy eko, i sama barwa z nimi kojarzona często towarzyszą nam podczas różnych wydarzeń. Zwłaszcza gdy gospodarzem jest Heineken. Dlatego podczas świątecznego spotkania w Kinie Kijów nie mogło zabraknąć różnych odcieni koloru butelkowego. Rzucając odpowiednie światło, udało się nam uzyskać niepowtarzalny klimat wprost kojarzony z brandem klienta. Zadbaliśmy także o detal - podczas prowadzonej przez Marcina Prokopa gali rozdaliśmy specjalnie wyprodukowane na tę okazję statuetki w kształcie flagowego produktu, jakim jest piwo. O to, aby wszystko przebiegło śpiewająco, a goście byli w koncertowych nastrojach zadbali Smolik i Kev Fox. Takie eventy chciałoby się realizować nie tylko od święta!

Klient: Heineken

Projekt: Christmas Gala, Heineken Kraków Awards Ceremony

Chcesz, żeby o Twoim evencie zrobiło się głośno?

Dowiedz się, jak to zrobić

INFORMACJA O PLIKACH COOKIES

Nasza strona internetowa może przechowywać oraz uzyskiwać dostęp do informacji przechowywanej w urządzeniu użytkownika przy wykorzystaniu plików cookies (tzw. ciasteczek). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na korzystanie przez naszą stronę z plików cookies, prosimy o zmianę ustawień przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” lub korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki akceptują Państwo korzystanie z plików cookies.Polityka prywatności