Powodów do toastu mamy wiele – kieliszkiem Prosecco uczcić możemy zarówno przyjazd do Polski trójkołowego Piaggo Ape, jak i podbicie przez niego wszystkich eventowych salonów w kraju. Nikogo nie powinno już dziwić, że zupełnie (nie)winne logo Prosecco Vana wyszło z naszej pracowni. Dobra współpraca (i pomysły) potrafią zaprocentować – jesteśmy odpowiedzialni za całą oprawę graficzną tego mobilnego baru.
Klient: Prosecco Van
Projekt: Identyfikacja wizualna
Kiedy energia spada, konieczne jest doładowanie. Doskonale zdają sobie z tego sprawę konstruktorzy w firmie Samsung, którzy wyposażyli Note'y 9 w funkcję dzielenia się energią. Opierając się na tym mechanizmie, wymyśliliśmy KV, który miałby stać się motywem przewodnim przy promocji tego flagowca.
Klient: Samsung
Projekt: Key visual akcji promocyjnej
Nagrody w konkursie rozdane, kierunek poznany, jak więc utrzymać zainteresowanie i budować napięcie wśród uczestników wyjazdu? W ramach podgrzewania atmosfery przygotowaliśmy specjalne zestawy upominkowe, które mogły okazać się niezbędne podczas wyprawy. W ich skład wchodziły: ręczniki, butelki termiczne, a nawet koszulki - wszystko brandowane logotypem wyjazdu na pamiątkę ekstremalnych wrażeń.
Klient: Orange
Projekt: Wyjazd integracyjny do Dubaju
Czasem, aby coś dostrzec, warto się na chwilę zatrzymać. W zabieganym świecie Samsung pokazuje, co zrobić, aby przyhamować. W ramach akcji promocyjnej skierowanej do pracowników sieci Plus stworzyliśmy plakaty informujące o nadchodzącym wydarzeniu. Zachęcaliśmy do zwolnienia tempa i rozkręcenia kreatywności, czyli nagrywania niebanalnych filmów w slow motion i wygrania najnowszego flagowca Samsung. Opracowane na potrzeby kampanii hasła i materiały graficzne nie tylko odnosiły się do KV charakterystycznego dla Samsunga Galaxy s9, ale przede wszystkim były chwytliwe i przyciągały wzrok.
Klient: Samsung
Projekt: Plakat promocyjny
Nie musimy doznawać olśnienia, aby nasze projekty wpasowywały się w gusta klientów. Świetnym tego przykładem jest identyfikacja wizualna zaproponowana dla powstałego w Pile Lighting Application Center. Nowoczesna i minimalistyczna odsłona logotypu doskonale rzucała światło na to, co właściwie zobaczyć można w LAC.
Klient: Philips
Projekt: Projekt logo
I to nie jednego! Naszym atutem z pewnością są projekty graficzne, które jeszcze bardziej podkręcają charakter wydarzenia. Tak było właśnie w tym przypadku - specjalnie z okazji organizowanego przez nas wyjazdu do Stanów, gdzie jednym z punktów obowiązkowych była oczywiście wizyta w Las Vegas, wymyśliliśmy, zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy karty do gry z logo eventu. W ten sposób uczestnicy dostali nie tylko pamiątkę z wycieczki, ale przede wszystkim praktyczny upominek. Nie musimy wróżyć z kart, żeby wiedzieć, że to był świetny pomysł!
Klient: Orange
Projekt: Projekt logo Las Vegas
Współczesna technologia przypomina czasem czystą magię. Żeby przyciągnąć sprzedawców i zmotywować ich do zwiększonej sprzedaży telefonów Samsung, postanowiliśmy zagrać w otwarte karty oraz zaangażować w event magika. Wszystkie triki opierały się na sprzęcie Samsung, aby w atrakcyjny i intrygujący sposób pokazać ich możliwości. Uczestnicy zostali oczarowani już po przesłaniu zaproszenia, choć wyciągnięcie królika z kapelusza to przy całym naszym działaniu po prostu bułka z masłem.
Klient: Samsung
Projekt: Zaproszenie na spotkanie z magikiem