Nowy Świat, nowe możliwości - czy można wyobrazić sobie lepsze miejsce dla pierwszego w Polsce salonu Apple i Orange? Warszawscy miłośnicy technologii przekonali się o tym na własne oczy. Uroczyste otwarcie podzieliliśmy na dwie części – pierwszą dedykowaną VIPom z tradycyjnymi przecięciem wstęgi oraz drugą z promocjami dla klientów. Aby zwiększyć ruch tego dnia, stanęliśmy (dosłownie!) na głowie i zapewniliśmy szczudlarzy, tancerzy, mimów oraz hostessy rozdające - oczywiście - jabłka!
Klient: Apple
Projekt: Otwarcie salonu iSpace
Nie jest łatwo wyróżnić się na tle konkurencji. Co więc takiego zrobić, aby zatrzymać spojrzenia przechodniów w najbardziej ruchliwej części miasta? To proste - kawie się nie odmawia! Serwowana w brandowanych kubkach stawiała na nogi nawet najbardziej zmęczonych. Z kolei piękne hostessy przyciągały wzrok i zapraszały do nowo otwartego salonu VOX. Nic więc dziwnego, że w tych dniach wszyscy kierowali swoje kroki właśnie tam.
Klient: Vox
Projekt: Otwarcie salonu w Krakowie
Milczenie jest złotem. Zwłaszcza w czasach krzykliwych ogłoszeń. To powiedzenie wzięliśmy sobie do serc i przygotowaliśmy niewymownie oryginalną promocję. Do akcji informującej o otwarciu nowego salonu Orange zaprosiliśmy mimów. Czarne i pomarańczowe stroje przyciągały uwagę, a powstały wokół nich szum sprawił, że obok tego wydarzenia nikt nie przeszedł obojętne.
Klient: Orange
Projekt: Otwarcie salonu w Warszawie
Najnowszy model telefonu cechuje się większą MOCĄ, WYDAJNOŚCIĄ i MOŻLIWOŚCIAMI, a wszystko to w odcieniach AURA GLOW. Odwiedzający HOLO strefę mieli okazje zabłysnąć pomysłem podczas konkursu na hasło promocyjne Samsung oraz zasmakować mocy zamkniętej w malutkich buteleczkach shotów witaminowych od Naturacoldpress.
Klient: Samsung
Projekt: Akcja promocyjna Samsung Galaxy Note10
Po latach współpracy z Samsung wiemy, że firma ta jest zawsze na fali. Korzystając ze sprzyjających wiatrów i wakacyjnej atmosfery, jako pierwsi w Polsce mogliśmy zaprezentować możliwości Galaxy Note 10 podczas otwarcia Chillout Zone. Jesteśmy przekonani, że event ten zaowocował m.in. dzięki witaminowemu poczęstunkowi. Przez pewien czas w ten upalny dzień powiało nawet chłodem, a to za sprawą lodów molekularnych. Nie ostudziło to jednak zapału u odwiedzających, którzy przyszli przekonać się, co potrafi najnowszy flagowiec i przy okazji zrobić sobie nim pamiątkowe zdjęcie.
Klient: Samsung
Projekt: Akcja promocyjna Strefy Chill out Zone