Dbanie o ekologię stało się priorytetem nie tylko u osób prywatnych, ale również częścią wizji rozwoju wielu firm. Na ekologiczne rozwiązania w codziennym funkcjonowaniu biur postawiło m.in. Orange. W tym celu przygotowaliśmy kampanię wewnętrzną, która wyjaśnia, jak zmniejszać zużycie prądu. Sercem i rozumem kampanii został EKOsław - rezolutna żarówka energooszczędna, która z duża dozą poczucia humoru wskazywała na proste rozwiązania proekologiczne. EKOsław pojawił się w intranecie w formie krótkich animacji, ale też w biurach, salkach konferencyjnych i kuchniach jako oznaczenie na sprzętach, a nawet jako gra on-line.
Klient: Orange
Projekt: Kompania nt. oszczędzania energii
Bez względu na to, ile modeli zostało już wypuszczonych Samsung dba, aby kolejne promocje wciąż zaskakiwały. Tym razem, żeby uwypuklić działanie wyjątkowej kamery Samsunga Galaxy S9 i trybu super slow motion, obraliśmy konwencję filmową. W obiektywie znaleźli się więc karatecy i barmani, a spektakularne show z ogniem udało nam się nawet uwiecznić w zwolnionym tempie. Bezkonkurencyjny okazał się jednak konkurs na film kręcony na tle foto ścianki - właśnie w ten sposób można było wzbogacić się o najnowszego flagowca. Ostatecznie kreatywność uczestników zaskoczyła nawet nas!
Klient: Samsung
Projekt: Promocja Samsunga Galaxy S9
Nie ma co się oszukiwać - w pracy spędzamy dużo część swojego życia. Warto więc zadbać o przyjazną atmosferę. Pytanie tylko, jak to osiągnąć...? Z pewnością pomoże wprowadzenie zasad. O tym, w jaki sposób dzielić się wiedzą, jak korzystać z przestrzeni typu open space czy jak używać dostępnych w intranecie narzędzi w serii animacji opowiedział stworzony przez nas bohater - Filip. Dzięki filmowi w charakterystycznym dla Orange stylu flat design - w sensie dosłownym i przenośnym poruszyliśmy wszystkie najważniejsze tematy.
Klient: Orange
Projekt: Seria animacji pracowniczych